Tegla sa cveklom

Pomislih kako će mi trebati oznaka sa datumom na tegli. Ranije, iz nekih mojih prošlih fermentacija, ta etiketa je stajala negde na kalendaru u računaru, a pre tog modernog načina beleške su mi stajale u nekoj svesci, ili na parčetu papira, negde na nekom mestu gde ću ih zapamtiti i znati gde da ih nađem. Ali nikad na tegli. Mislim da je to zato što se plašim da ih sam proces fermentacije ne pokvari ili ugrozi. Naročito zato što neki put poklopac na tegli malo popusti i onda sadržaj tegle može preći na etiketu, čak i da ga kontaminira. Možda  previše vodim računa o tome, verovatno da čovek ne može biti previše pažljiv kad se bavi fermentacijom. Sa druge strane mislim da je to jer naginjem ka minimalizmu, ne volim da trošim više od mojih potreba, uvek koristim namenski materijale, i ne koristim ono što mi nije neophodno, ne bacam puno jer uzimam tačno koliko potrošim, bez otpadaka. Pretpostavljam da je tako jednostavnije. Tako da za ovaj put etiketu stavljam ovde, verovatno će negde stajati datum na ovom postu :) 

0 коментара:

Постави коментар