Perje

Bila je ptica u kavezu, i izgledalo je kao da je dugo bila u njemu, jer ga je skoro prerasla. Bilo je i perja na podu, opadala su sa nje dok su se sezone menjale. Stajala su sa strane nekoliko belih perja, ali tako da su izgledala kao par krila, a na ptici su ostala samo crna. Moja ruka je tad posegla za pticom, pažljivo tako da se ptica sama popela na ruku, i uz malo muke se provukla kroz mala vratašca van kaveza. Stajala je mirno na mojoj ruci i izašli smo tad negde napolju. Bilo je sveže napolju kao posle kiše, i polako je sunce zalazilo. Ona je i dalje stajala na mojoj ruci, iako je bila slobodna da odleti. Umesto toga, ona se privila uz moje telo,... Bio je to tužan san za mene, jer kad su mi se oči otvorile moje trepavice su bile mokre od suza. 

0 коментара:

Постави коментар